22 juli 2009

Sensationsjournalistik är basterds

Jag fick äran att bli länkad till en artikel i aftonbladet. Där fanns att läsa vilka sträckor på svenska vägar som hade flest andel fasttagna billister med hjälp av listiga fartkameror.
Det har jag funderat lite över varför den ändå ganska hövliga personen skickade länken då denna vet att jag bland mina ägodelar inte har plastkortet som krävs för att få köra bil.

Men, länken ledde till att jag kände ett behov av att se på deras "TV-kanal" och visserligen blev jag inte förvånad, men däremot växte mitt rent ut sagt hat mot denna så kallade tidning.
De två mest tittade klippen var hur en SL-buss repade lite på en bil som Quintin Tarantinos sällskap åkte med.
Nummer två på listan handlade om det fasanfulla faktum att Daniel inte ville hålla Victorias hand(!!!), som det bör hade de (aftonbladet) dessutom ringt upp någon som under någon minut analyserade varför detta kunde ske.


För övrigt tror jag Tarantinos nya film till och med kan slå Pulp Fiction, men det återstår att se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar